Inschrijven op Over de Brug (Hannie Schaft of In ’t Veld)

Aanmelden

Wilt u een intake gesprek voor het aanmelden van uw kind, dan kunt u een afspraak maken met de Adjunct-Directeur van de school: mail via Administratie Hannie Schaft <[email protected]>

Tijdens het eerste informatiegesprek vertellen we u over onze school en het onderwijs. Ook krijgt u informatie over de plaatsing en het wennen van kinderen. Ouders kunnen natuurlijk ook zelf vragen stellen over de scholen. U krijgt ook een rondleiding door de school, zodat u kunt zien hoe wij in de dagelijkse praktijk met onze leerlingen werken.

U ontvangt een aanmeldformulier; dit kunt u ingevuld inleveren bij Ingrid. Zodra de leerling op de plaatsingslijst staat ontvangt u een email ter bevestiging van inschrijving. U krijgt ongeveer 8 weken voordat uw kind 4 jaar wordt, bericht thuis. U kunt vervolgens vijf wenafspraken maken met de leerkracht.

Broertje of zusje al op school?

U hoeft geen intakegesprek met de directeur af te spreken. Maar u moet wel op tijd een inschrijfformulier ophalen. Dit kunt u via de mail aanvragen bij Ingrid.

Hiernaast kunt u een informatieboekje downloaden voor nieuwe kleuters.

Verhuizing van school:

Mocht uw kind al op een basisschool zitten, maar maakt hij/zij een tussentijdse overstap (door bijvoorbeeld een verhuizing) naar onze school, dan went het kind meestal één dagdeel. Tussentijds overstappen van school is gebonden aan spelregels: alleen als er een verhuizing is, is dit toegestaan. Ook hiervoor is het noodzakelijk een afspraak te maken met de directeur.