Kwaliteitsonderzoek

Wat biedt Scholen op de kaart?

Op www.scholenopdekaart.nl kunt u veel informatie vinden over basisscholen en middelbare scholen en kunt u scholen vergelijken. Of u nou op het punt staat om een goede en geschikte school te kiezen, of als professional benieuwd bent hoe het staat met de kwaliteit van de scholen in uw omgeving, voor iedereen biedt deze site interessante informatie over onderwijs en resultaten.

Op Scholen op de kaart presenteren scholen zichzelf. Dit doen ze door toelichtingen te geven bij betrouwbare gegevens afkomstig van erkende partijen als DUO en de Inspectie van het Onderwijs, én door zelf informatie toe te voegen. Bijvoorbeeld over wat de school uniek maakt en wat leerlingen en ouders van de school vinden.